Categorieën

Veelgestelde vragen

Verzenden en Bezorgen

  • 1. Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?
    • Als je besteld op maandag tot en met donderdag vóór 15.00 uur, dan wordt de bestelling de volgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur thuis bezorgd.
    • Als je besteld op vrijdag vóór 15.00 uur, dan wordt de bestelling op zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur thuis bezorgd.
    • Als je besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend, dan wordt de bestelling in de navolgende week op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 thuis bezorgd.
  • 2. Wat is de status van mijn zending?
    Via de track en trace link die je toegestuurd krijgt in de e-mail ‘ Je bestelling is onderweg’, kun je je pakket traceren.
  • 3. Bezorging gemist?
    Heb je de bezorger gemist? Geen probleem de bezorger zal het pakket voor een tweede keer aan bieden. Heb je de bezorger twee keer gemist, dan zal het pakket worden aangeboden op een PostNL afhaalpunt. De bezorger laat een bericht achter over het desbetreffende PostNL afhaalpunt. Het pakket zal 14 dagen worden aangeboden op het PostNL afhaalpunt.
  • 4. Verzendt Ot en Sien ook naar België?
    Ja natuurlijk verzenden wij naar België! Bij het afronden van je bestelling geef je België aan bij het aangeven van een landkeuze. Voor het verzenden naar België zijn er hogere verzenkosten vastgesteld. Hierdoor zijn wij genoodzaakt deze verzendkosten in rekening te brengen. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de consument. Je ontvangt het volledige door jou betaalde aankoopbedrag retour exclusief de verzendkosten.

Ruilen en Retourneren

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je kan je pakket op de volgende manieren retourneren:

    • Retour zenden via een PostNL servicepunt. De dichtstbijzijnde PostNL servicepunt vindt je hier
      Dit kan natuurlijk ook via een ander postorder bedrijf.
    • Afgeven bij Ot en Sien aan de Langstraat 5-7 in Geldrop
  • 2. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?
    • De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de consument. Ook voor het omruilen van een of meerdere artikelen zijn de retourneerkosten voor rekening van de consument. Als je een of meerdere artikelen wilt omruilen zijn de verzendkosten voor de nieuwe artikelen voor Ot en Sien.
    • Het is ook mogelijk om het pakket gratis te retourneren in onze winkel aan de Langstraat 5-7 in Geldrop.

    Voor het retourneren van afgeprijsde artikelen wordt €2,50 retourkosten in rekening gebracht als je het bedrag van de retournering teruggestort wilt krijgen. Dit hoeft je niet vooraf te betalen het wordt ingehouden van jouw terugbetaling.


  • 3. Binnen welk termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?
    Vanaf het moment van thuisbezorging heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te ruilen of te retourneren. Als je een of meerdere artikelen wilt retourneren of omruilen, graag vooraf aanmelden via telefoonnummer: : +31 (0)40 285 4300 optie 2 of via e-mail: retouren@otensien.nl.

    Tip: Als je een of meerdere artikelen wil omruilen dan raden wij jou aan om vooraf met ons contact op te nemen. Wij reserveren de gewenste artikelen zodat je zeker bent van je omruiling!
  • 4. Moet ik het bijgevoegde retour- en ruilformulier alsnog invullen ook al heb ik mijn pakket vooraf al aangemeld bij Ot en Sien?
    Ja, dit hebben wij nodig zodat wij het omruil of retourneerproces snel voor jou kunnen verwerken.
  • 5. Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?
    Je mag afgeprijsde artikelen retourneren. Het mag omgeruild worden voor een ander artikel of het bedrag retour ontvangen op de rekening waarmee betaald is. Voor het retourneren van afgeprijsde artikelen wordt €2,50 retourkosten in rekening gebracht als je het bedrag van de retournering teruggestort wilt krijgen. Dit hoeft je niet vooraf te betalen het wordt ingehouden van jouw terugbetaling.  Daarnaast moeten deze online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, met inachtneming van de algemene voorwaarden.
  • 6. Krijg ik mijn geld terug?
    Je krijgt je geld terug op zowel nieuwe collectie als afgeprijsde artikelen. Voor het retourneren van afgeprijsde artikelen wordt €2,50 retourkosten in rekening gebracht als je het bedrag van de retournering teruggestort wilt krijgen. Dit hoeft je niet vooraf te betalen het wordt ingehouden van jouw terugbetaling. 

    Daarnaast moeten deze online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, met inachtneming van de algemene voorwaarden. Het bedrag wordt ten alle tijden teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Retourneren kan per post naar ons aangegeven retouradres of in onze winkel Ot en Sien aan de Langstraat 5-7 in Geldrop. Ben je van plan de bestelling in de winkel te retourneren, houdt er rekening mee dat je het aankoopbedrag in de winkel niet contant terug krijgt, maar dat het bedrag wordt terug  gestort op de rekening waarmee betaald is. De financiële afdeling van de webshop maakt dit voor jou binnen 14 dagen na ontvangst in orde.





Bestellen en Betalen

  • 1. Welke betaalmogelijkheden biedt Ot en Sien Online?
    Wij bieden veilig en snel:

    •iDEAL
    •Visa / Mastercard
    •Paypal
    •Mistercash
  • 2. Verloopt mijn betaling veilig?
    Je betaling verloopt via een versleutelde https-verbinding. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje onderin en een URL in de adresbalk die begint met 'https', waarbij de s staat voor 'secure'.

    Kijk voor meer informatie op www.veiliginternetten.nl
  • 3. Komen uitverkochte artikelen nog opnieuw binnen?
    Een artikel of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn in onze webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit product online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de website in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice en informeren of het product kan worden besteld. Houd het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.

Klachten

  • 1. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    Heb je een artikel beschadigd ontvangen of vertoont het gekochte artikel binnen een kort termijn beschadigen? Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Wij willen ervoor zorgen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom vragen wij jou om klachten bij ons door te geven via telefoonnummer : +31 (0)40 285 4300 of per e-mail naar info@otensien.nl. Vermeld hierbij je klantnummer en ordernummer. Wij proberen zo snel mogelijk, in overleg met jou, naar een gepaste oplossing te zoeken. Omdat dit vaak in samenspraak gaat met onze leveranciers kan hier enkele dagen overheen gaan voordat wij een oplossing kunnen bieden.
  • 2. Zit er garantie op de artikelen?
    Bij het verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

    Voorbeelden van gebruiksklachten:
    * Slijtage aan de kleding
    * Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
    * Kapotte ritsen

    Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice of kom langs in onze winkel.


  • Voor 15:00 besteld, volgende dag in huis
  • Keuze uit méér dan 50 top merken
  • Niet goed? Geld terug! *Met uitzondering van afgeprijsde artikelen.
  • Elke aankoop is een feestje!
Ontvang de laatste nieuwtjes
Volg ons
Schrijf een recensie
9,3871 beoordelingen
Divide