Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veel gestelde vragen

Bestellen en Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden biedt Ot en Sien Online?

    Wij bieden veilig en snel:

    •iDEAL
    •Visa / Mastercard
    •Mistercash

    •Riverty

  • Verloopt mijn betaling veilig?
    Je betaling verloopt via een versleutelde https-verbinding. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje onderin en een URL in de adresbalk die begint met 'https', waarbij de s staat voor 'secure'.

    Kijk voor meer informatie op www.veiliginternetten.nl
  • Komen uitverkochte artikelen nog opnieuw binnen?
    Een artikel of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn in onze webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit product online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de website in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice en informeren of het product kan worden besteld. Houd het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.

Klachten

  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    Heb je een artikel beschadigd ontvangen of vertoont het gekochte artikel binnen een kort termijn beschadigen? Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Wij willen ervoor zorgen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom vragen wij jou om klachten bij ons door te geven via telefoonnummer : +31 (0)40 285 4300 of per e-mail naar info@otensien.nl. Vermeld hierbij je klantnummer en ordernummer. Wij proberen zo snel mogelijk, in overleg met jou, naar een gepaste oplossing te zoeken. Omdat dit vaak in samenspraak gaat met onze leveranciers kan hier enkele dagen overheen gaan voordat wij een oplossing kunnen bieden.
  • Zit er garantie op de artikelen?

    Bij het verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

    Voorbeelden van gebruiksklachten:

    * Slijtage aan de kleding
    * Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
    * Kapotte ritsen

    Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice of kom langs in onze winkel.

Ruilen en Retourneren

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je kan je pakket op de volgende manieren retourneren:

    • Retour zenden via een DHL servicepunt. Dit kan natuurlijk ook via een ander postorder bedrijf. Ons retour adres is:
    Ot en Sien Online BV
    Bogardeind 23
    5664EA Geldrop
    • Afgeven bij Ot en Sien aan de Langstraat 5-7 in Geldrop. Je ontvangt in de winkel geen contant geld retour voor de artikelen die je retour geeft. Het terugstorten wordt via de webshop netjes afgehandeld.
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?
    • De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de consument. 
    • Het is ook mogelijk om het pakket gratis te retourneren in onze winkel aan de Langstraat 5-7 in Geldrop.
    Ben je van plan de bestelling in de winkel te retourneren, houdt er rekening mee dat je het aankoopbedrag in de winkel niet contant terug krijgt, maar dat het bedrag wordt terug gestort op de rekening waarmee betaald is. De financiële afdeling van de webshop maakt dit voor jou binnen 14 dagen na ontvangst in orde.

  • Binnen welk termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?
    Retourneren

    Binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het artikel de originele labels en/of prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit. Knip de labels niet los tijdens het passen. Op zowel nieuwe collectie als afgeprijsde artikelen krijg je je geld terug. Verstuur de zending in een goed beschermende verpakking, bijvoorbeeld in de verpakking die je van ons hebt ontvangen.
    Ondergoed wordt om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen.
    Vergeet niet het retourformulier volledig in te vullen. Je mag zelf kiezen met welk postorderbedrijf je de artikelen retour stuurt. Bewaar je verzendbewijs goed.
    Bij het retourneren van artikelen blijf je zelf verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Ot en Sien Online BV. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

    Ruilen via de webshop

    Dit is mogelijk door de artikelen volgens bovenstaande informatie retour te sturen. Je mag onze klantenservice contacten voor een omruiling via info@otensien.nl

    RETOURADRES:
    Ot en Sien Online BV
    Bogardeind 23
    5664EA Geldrop
    Tel: 040-2854300 optie 1
    Mail: info@otensien.nl


    Ruilen in de winkel

    Ruilen in de winkel is mogelijk op vertoon van je factuur en retourformulier die worden meegeleverd bij je bestelling. Het is mogelijk om in de winkel bij te betalen voor je omruiling of een bedrag te crediteren op je bestelling. Dit geldt NIET voor bestellingen die worden gedaan met Riverty. Hierbij is alleen het retourneren van artikelen mogelijk.

    WINKELADRES:
    Ot en Sien Kinderkleding BV
    Langstraat 5-7
    5664GE Geldrop
    Tel: 040-2854300 optie 2
    Mail: info@otensien.nl

  • Moet ik het bijgevoegde retourformulier invullen?
    Ja, dit hebben wij nodig zodat wij het  retourneerproces snel voor jou kunnen verwerken.
  • Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?
    Je mag afgeprijsde artikelen retourneren. Daarnaast moeten online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, met inachtneming van de algemene voorwaarden. De artikelen worden alleen retour genomen mits de originele prijskaartjes nog aangehecht zitten en de artikelen ongedragen zijn.
    Let op! Voor winkel aankopen gelden andere voorwaarden namelijk: Op niet afgeprijsde artikelen ontvang je je geld terug binnen het gestelde termijn. Op afgeprijsde artikelen krijg je geen geld terug. Je mag ter plekke er iets anders voor in de plaats uitzoeken of een tegoedbon.
  • Krijg ik mijn geld terug?

    Je krijgt je geld terug op zowel nieuwe collectie als afgeprijsde artikelen.

    Daarnaast moeten online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, met inachtneming van de algemene voorwaarden. Het bedrag wordt ten alle tijden teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Retourneren kan per post naar ons aangegeven retouradres of in onze winkel Ot en Sien aan de Langstraat 5-7 in Geldrop. Ben je van plan de bestelling in de winkel te retourneren, houdt er rekening mee dat je het aankoopbedrag in de winkel niet contant terug krijgt, maar dat het bedrag wordt terug gestort op de rekening waarmee betaald is. De financiële afdeling van de webshop maakt dit voor jou binnen 14 dagen na ontvangst in orde. Heb je je bestelling geplaatst met Riverty dan worden de geretourneerde artikelen op je Riverty factuur gecrediteerd.


    Let op! Voor winkel aankopen gelden andere voorwaarden namelijk: Op niet afgeprijsde artikelen ontvang je je geld terug binnen het gestelde termijn. Op afgeprijsde artikelen krijg je geen geld terug. Je mag ter plekke er iets anders voor in de plaats uitzoeken of een tegoedbon.






Verzenden en Bezorgen

  • Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?
    • Als je besteld op maandag tot en met vrijdag vóór 15.00 uur, dan wordt de bestelling de volgende dag thuis bezorgd.
    • Als je besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend, dan wordt de bestelling in de navolgende week op dinsdag thuis bezorgd.
    • Tijdens de sale kan het zijn dat je bestelling een tot twee dagen later wordt bezorgd dan je normaal van ons bent gewend.
  • Wat is de status van mijn zending?
    Via de track en trace link die je toegestuurd krijgt in de e-mail ‘ Je bestelling is onderweg’, kun je je pakket traceren.
    Heb je geen link ontvangen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice en zij helpen jou graag verder!
  • Bezorging gemist?
    Heb je de bezorger gemist? Je pakket wordt naar het dichtstbijzijnde servicepunt van DHL gebracht. Je kan het pakket binnen 7 dagen afhalen op de afhaallocatie. De bezorger laat een bericht achter over het desbetreffende DHL servicepunt. 
  • Verzendt Ot en Sien ook naar België?
    Ja natuurlijk verzenden wij naar België! Bij het afronden van je bestelling geef je België aan bij het aangeven van een landkeuze. Voor het verzenden naar België zijn er hogere verzenkosten vastgesteld.(€8,99)  Hierdoor zijn wij genoodzaakt deze verzendkosten in rekening te brengen. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de consument. Je ontvangt het volledige door jou betaalde aankoopbedrag retour exclusief de verzendkosten.
  • Verzendkosten
    Gratis verzending vanaf €99,- op nieuwe collectie/ niet afgeprijsde artikelen.
    (Verzendkosten voor bestellingen onder de €99,- bedragen €4,99)

    Op sale/ afgeprijsde artikelen gelden standaard verzendkosten van € 4,99. Vul je de sale aan met nieuwe collectie/ niet afgeprijsde artikelen met een waarde die hoger is dan € 99,- dan worden er geen verzendkosten berekend.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.